Zaankanters voor Elkaar organiseert een training klantvriendelijkheid/gastvrijheid op 28 september om 13.30 uur in Buurtcentrum De Vuister Molenwerf 44, 1541 WR Koog a/d Zaan. Tijdens deze training gaan we in op wat klantvriendelijk & gastvrijheid inhoudt, wat valt eronder en wat niet? Je leert ook hoe je dit kunt toepassen.
Bij een klantvriendelijke organisatie gaan de organisaties vaak vriendelijk, beleefd, respectvol en behulpzaam om met klanten. De klanten worden behandeld als gast, de klant is koning! Klantvriendelijkheid is de eerste stap naar een klantgericht bedrijf.
Wil jij je organisatie klantvriendelijker maken? Wil je als vrijwilliger of medewerker meer informatie, tips & tools over klantvriendelijk werken? Kom dan naar deze praktische training. Meld je aan op www.zaankantersvoorelkaar.nl//cursusaanbod/3984
Wil je meer informatie over de training of Zaankanter voor Elkaar? Ga dan naar de website www.zaankantersvoorelkaar.nl. Ook kun je contact opnemen door te bellen naar 075 20 600 10.